Kobi-Line’dan Yepyeni Bir Hizmet
Şirketinize gelen çağrıların cevaplanması ve gerekli departmanlara yönlendirilmesi konusunda hem ekonomik hem de profesyonel bir çözüme mi ihtiyacınız var?
İş hayatındaki bireylerin, teknolojik ve ekonomik çözüm ortağı finansal çözümler üreten Kobi-Line, size bu konuda da çözümler üretiyor. Şirketinizde dilediğiniz departmanın telefon numarasını asistanınıza yönlendirin, işinde uzman operatörlerimiz gelen çağrıları ‘şirket adınız’ ile cevaplasın, verilen mesajları not alsın ya da çağrıyı sizin belirtmiş olduğunuz parametrelere göre gerekli departmanlara yönlendirsin. Böylece altyapı maliyetinden ve personel masraflarından tasarruf edin.
Eğer yoğun çağrı trafiğinizi yönetmek için profesyonel ve düşük maliyetli bir çözüm yaratma fikri kulağınıza hoş geliyorsa sizin de bizimle çalışma vaktiniz gelmiştir.
Siz de Kobi-Line Asistan üyesi olabilirsiniz.
Üyelik Çeşitleri |
|||
Standart |
Premium |
Gold |
VIP |
99 |
199 |
399 |
699 |
Aylık 99 TL +KDV |
Aylık 199 TL +KDV |
Aylık 399 TL +KDV |
Aylık 699 TL +KDV |
Kişiye Özel Olmayan* |
Kişiye Özel Asistan |
Kişiye Özel Asistan |
Kişiye Özel Asistan |
6 Saat Destek** |
12 Saat Destek** |
Haftaiçi 9-18 arası telefon cevaplama** |
Haftaiçi 9-18 arası telefon cevaplama** |
E-Posta Desteği*** |
E-Posta Desteği*** |
E-Posta ve Telefon Desteği |
E-Posta ve Telefon Desteği |
Ertesi Gün Geri Dönüş**** |
Ertesi Gün Geri Dönüş**** |
Aynı Gün Geri Dönüş |
Aynı Gün Geri Dönüş |
|
|
Kurumsal E-Posta |
Kurumsal E-Posta |
|
|
|
Cumartesi 10-15 arası telefon cevaplama |
* Talepleriniz müsait olan bir asistanımız tarafından gerçekleştirilir. |
Çağrı Cevaplama Hizmeti Standart 199 TL +KDV
Hafta içi 9-18 arasında çağrılarınız belirtmiş olduğunuz kriterlere göre cevaplanır. Arayan kişinin mesajı not alınır ve gerekli departmanlara e-posta ile gönderilir.
Çağrı Cevaplama Hizmeti Premium 299 TL +KDV
Hafta içi 9-18 arasında çağrılarınız belirtmiş olduğunuz kriterlere göre cevaplanır. Arayan kişinin mesajı not alınır ve gerekli departmanlara e-posta ile gönderilir. Çağrılarınız ilgili departmanlara yönlendirilir.Gün sonunda gelen talepleriniz ve yapılan işleriniz listelenir ve size rapor olarak iletilir. Ay sonunda aylık rapor tarafınıza sunulur.
Üyelerimizin ihtiyaç duydukları destek hayat tarzlarına göre değişiklik gösterebilir. Hangi pakete ihtiyacınız olduğuna karar veremiyorsanız Üye Destek Ekibimiz ile temasa geçip, sizin için en ideal paketin hangisi olduğuna birlikte karar verebilirsiniz. Dilediğiniz zaman üyeliğinizi değiştirebilir veya iptal edebilirsiniz. Tüm paketlerimiz Kobi-Line’in mükemmel servis anlayışı ile hizmet etmektedir.
Size Özel Diğer Ekstra Hizmetlerimiz
• Görüşme Planlaması
• Araştırma
• Fatura Takibi/Ödeme
• Online Alışveriş
• Seyahat Planlaması ve Rezervasyonlar
• Bilgisayara Veri Yazılması
• E-Posta Organizasyonu
• Metinde İmla Hatalarının Düzeltilmesi
• PowerPoint Sunumu Düzenlemesi
• Doktor, Spor, Kuaför Randevularını Ayarlamak
• Tercüme
• Pazar Araştırması/Veri Bulunması
• Ve Çok Daha Fazlası.
Destek Ekibimizle irtibata geçmek için tıklayınız!
Kobi-Line Haber Merkezi
30.03.2016
Ziraat IBAN | TR89 0001 0004 5665 9670 7750 06 |
İşbank IBAN | TR27 0006 4000 0011 0520 9291 96 |
Akbank IBAN | TR35 0004 6006 4588 8000 1326 45 |