0850 811 2 444

TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
0850 811 2 444

Yardım



Siteye üyelik ücretli mi?
kobi-line.com'a üyelik ücretisizdir.
 
Nasıl üye olabilirim?
kobi-line.com‘a üye olmak için anasayfamızda ‘Kayıt ol’ seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.
 
Üyeliğim hemen aktif olur mu?
Üyeliğinizin aktif olabilmesi için üye formunu doldurma esnasında girmiş olduğunuz e-posta adresinizin kullanmış olduğunuz aktif e-posta adresiniz olmasına özen gösterin. Sistem ile ilgili gelişmeler, üyelik yaparken kullanmış olduğunuz e-posta adresine gönderilecektir.
 
Şifremi unuttum, siteye nasıl giriş yapacağım? 
Giriş için kullandığınız şifrenizi unuttuğunuz veya bilmediğiniz durumlarda, Üye Giriş Sayfası’nda “Unuttum” seçeneğini tıklayarak açılan sayfaya kobi-line.com’a üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi yazmanız yeterlidir. Daha sonra e-posta adresinize gelen yönlendirmeyi takip ederek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.
 
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Şifrenizi değiştirmek için sisteme giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Hesap Bilgisi” linkinden  “Şifre Değiştir” seçeneğini kullanabilirsiniz.
 
Şifremi değiştirmeye çalışıyorum, kabul etmiyor. Ne yapmalıyım?
kobi-line.com şifreniz, sisteme kayıt olurken kendi oluşturduğunuz en az 6 haneli, harf ve sayılardan oluşan şifredir. Güvenliğiniz gereği yeni şifrenizin, aynı şekilde en az 6 haneli, harf ve sayılardan oluşması gerekmektedir.
 
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizi iptal etmek için mail@kobi-line.come-posta adresimize iptal talebinizi ulaştırmanız yeterlidir.
 
 

 

Siparişler
 

 

Siparişlerimi birleştirebiliyor muyum?
kobi-line.com alışveriş modeli olarak farklı markalara ait ürünleri aynı mağaza içinde sunduğu için mağaza içinde yer alan tüm ürünleri aynı sepet içine atabilirsiniz.
 
Kampanya süresi dolmamış siparişimi değiştirebilir veya iptal edebilir miyim?
Kampanya süresi dolmamış siparişinizi iptal edebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.
 
Sepetime eklediğim ürünü ne kadar sürede satın almak zorundayım?
kobi-line.com üyelerinin fırsatlardan eşit olarak yararlanabilmesi için, her üye sepetindeki ürünleri en fazla 20 dakika bekletme hakkına sahiptir. Bu süre içerisinde satın alma sürecini tamamlanmadığı takdirde sepet içeriği sıfırlanmaktadır.
 
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
kobi-line.com sitesi üzerinden satılan her ürün için satış fiyatlarına KDV dahildir.
 
Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim?
Siparişinizin kargo işlemleri başlatılmamış ise, teslim edilmesini istediğiniz güncel adres bilgisini mail@kobi-line.com mail adresine bildirdiğiniz takdirde siparişinizde gerekli güncelleme yapılacaktır.
 
Siparişlerimi Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
kobi-line.com üzerinden alışverişlerinizi ödeme ekranından Havale seçerek havale ya da EFT ile de yapabilirsiniz.
 
Kredi Kartına taksit yapılıyor mu?
kobi-line.com üzerinden yapılan alışverişlerde çeşitli bankaların kredi kartlarına vade farkı uygulanarak taksit uygulaması yapılmaktadır.
 
 
Kargom hangi şirket ile gönderilecek?
kobi-line.com kargo işlemlerini Yurtiçi Kargo ile sürdürmektedir. Siparişilerinize ait kargolar Yurtiçi Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir. Belirttiğiniz adreste bulunmamanız durumunda Yurtiçi Kargo, en yakın şubesinden alabileceğinize dair özel bir not bırakmaktadır. 3 gün içerisinde şubeden teslim alınmayan ürünler tarafımıza iade edilmektedir. Bu durumda kobi-line.com size e-mail veya telefon yolu ile ulaşacaktır.
 
Satın aldığım ürünler erken gönderilebilir mi?
kobi-line.com alışveriş modeline göre teslimat işlemleri ilgili mağazamızın kapanış tarihinden itibaren en geç 1 hafta içerisinde yapılmaktadır. Erken ürün gönderimi mümkün olamamaktadır.
 
Satın aldığım ürünü beğenmedim, değiştirmem mümkün mü?
Ürünler stoklarla sınırlı olduğu için değişim yapılmamaktadır. Ürünün siz değerli üyelerimiz tarafından teslim alınmasını takip eden 7 gün içerisinde, kobi-line’a ürünün iade nedenini bildirerek iade edebilirsiniz. Ürününüzü aşağıda belirtilen adrese iade işlemlerini izleyerek gönderebilirsiniz.
 
Siparişim ne kadar zamanda teslim edilir?
Siparişleriniz mağazamızın kapanışından sonra, en geç 1 hafta içerisinde size ulaşır. Siparişlerinizi, “Hesabım” bölümündeki “Siparişler” sekmesinden kontrol edebilir, kargonuz verildikten sonra aynı sayfada görebileceğiniz “Teslim edilenler” bölümünde “Kargom Nerede” linkinden siparişlerinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz.
Siparişinizin her adımında size e-posta yolu ile bilgi verilecektir.
 
Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?
Kobi-line.com üzerinden verilen siparişler için, yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır.
 
 

 

İptal & İade İşlemleri

 

 
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” “Siparişler” sekmesinden kontrol etmelisiniz: Eğer siparişiniz “Sipariş Hazırlanıyor ” ya da “Kargoya Verildi” statüsünde değilse şu aşamaları izleyerek siparişinizi iptal edebilirsiniz:
 
·         1. Kobi-line.com ana sayfasının altında yer alan “Bize Ulaşın” linkini seçin.
·         2. Ad & soyad ve iletişim bilgisi alanlarını doldurun.
·         3. “Mesajınız” alanına sipariş numaranızı, iptal etmek istediğiniz ürünün kodunu ve iptal edeceğiniz ürünün adetini içeren bir metin yazarak gönder linkini tıklayın.
 
Mesajınız bize ulaştığında, o gün içerisinde siparişinizin iptali gerçekleşecek ve konuyla ilgili size geri dönüş yapılacaktır. Siz de “Siparişler” bölümünden “İptal Edilenler” sekmesinden sipariş durumunuzu kontrol edebilirsiniz. “Hesabım” sekmesinde siparişinizin durumu kargo aşamasındaysa, siparişiniz iptal edilememektedir. Fakat siparişinizin size ulaşmasıyla birlikte ürünü “Karşı Ödemeli” olarak iade edebilirsiniz. İptal edilen siparişlerinizde kullanmış olduğunuz indirim kuponları, siparişinizin iptalinin onaylanmasının ardından hesabınıza tekrar yüklenecektir.
 
Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?
İade etmek istediğiniz ürünü, siparişinizin size ulaştığı tarihten itibaren 7 iş günü içerisinde, aşağıdaki adımları takip ederek iade edebilirsiniz:
anatoliadan.com ana sayfasının altında yer alan “Bize Ulaşın” linkini seçin.
Bu alandaki isim ve iletişim bilgisi alanlarını doldurduktan sonra, Boş mesaj alanına;
 
·         1. Sipariş numaranızı,
·         2. İade edeceğiniz ürün adedini,
·         3. İade edeceğiniz ürünün kodunu,
·         4. Siparişinizi iade etme sebebinizi, içeren bir metin yazarak gönder linkini tıklayın.
 
Satın aldığınız ürünün tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir.

Hibe Kredi Haberlerini Mail Adresinize Gönderelim!
Bu içerik 77094 defa görüntülendi.
İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ
TÜRKİYE’NİN KOBİ DESTEK HATTI
Anatolia Group
Veko Giz Plaza Maslak Meydan Sokak 3 TR-34396 Sarıyer-İstanbul
0850 811 2 444
İstanbul Ticaret Sicil Müdürlüğü No: 833782
Maslak Vergi Dairesi No: 068 082 6416
Ziraat IBAN TR89 0001 0004 5665 9670 7750 06
İşbank IBAN TR27 0006 4000 0011 0520 9291 96
Akbank IBAN TR35 0004 6006 4588 8000 1326 45
     
ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZ